سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خاطرات خصوصی

تعطیلات طولانی

چهارشنبه 87 خرداد 15 ساعت 6:37 عصر

فکر می‏کنم این سومین دوره تعطیلات طولانی در چند وقت اخیر است، چند روز تعطیلی عید فطر، چند هفته تعطیلی عید و یک هفته تعطیلی نیمه خرداد. من شخصا اصلا تحمل تعطیلات را ندارم حتی پنجشنبه‏ها هم که دانشگاه تعطیل است می‏روم در دفترم می‏نشینم اگرچه بدلیل تعطیل بودن کارها زیاد خوب پیش نمی‏رود. الان هم کارهایم را به خانه آورده‏ام تا بیکار نمانم. ای کاش دولت تعطیلات کشور را کاهش می‏داد ما نیاز به کار و تلاش بیشتر داریم نه تعطیلات بیشتر.


نظرات دیگران []


سالگرد حضرت روح‏ الله

سه شنبه 87 خرداد 14 ساعت 6:47 عصر
زمانی که بچه بودم اواخر عمر امام بود و علاقه زیادی به امام داشتم. خاطره جالبی که دارم از فوت امام این است که ما در سرویس شرکت مخابرات با مادرم نشسته بودیم وقتی رادیو خبر فوت امام را اعلام کرد زنها اکثرا گریه کردند چه چادری چه مانتویی و این چیزی بود که در فوت هیچ شخصیت دیگری مشاهده نکرده‏ام.

نظرات دیگران []


وقت طلاست

یکشنبه 87 خرداد 12 ساعت 3:51 عصر
امروز بالاخره بعد از چندین روز پرکار اندکی وقت پیدا کردم که کار تحقیقاتی‏ام را جلو ببرم. همه چیز خوب پیش رفت و به نتایجی که می‏خواستم رسیدم. حالا می‏توانم شروع به نوشتن مقاله بعدی‏ام بکنم. اگر روال مثل گذشته باشد دست‏کم چند ماهی طول خواهد کشید اما تلاش می‏کنم این بار سریع‏تر انجامش بدهم. راستی یک گروه از بچه‏های کلاس اندازه‏گیری پروژه «انتقال صحبت از طریق فیبر نوری» را انجام داده بودند که خیلی تمیزی کارشون برام جالب بود. خیلی خوشحالم که بچه‏ها کارهای به این خوبی انجام می‏دهند. دیروز یکی از دانشجویان دکترای دانشگاه آزاد هم به دیدنم آمده بود. بالاخره به این نتیجه رسیدم که کمی در کار تحقیقاتی‏اش کمکش کنم شاید در این میان خودم هم چیزی یاد گرفتم. دائم از zernik moment و این جور چیزا صحبت می‏کرد علاقمند شدم بدونم چیه؟

نظرات دیگران []


قصه دانشگاه آزاد

شنبه 87 خرداد 11 ساعت 4:29 عصر
امروز یکی از دوستانم که دانشجوی دکترای دانشگاه آزاد است آمده بود شریف درددل می‏کرد. می‏گفت دانشگاه واحد علوم تحقیقات فقط از دانشجویان دکترا پول می‏گیرد ولی کوچکترین امکاناتی در اختیار آنها قرار نمی‏دهد. حتی عضو هیات علمی هم ندارند و این بیچاره‏ها مجبورند دائم ازین دانشگاه به آن دانشگاه دنبال یک استادی بگردند که قبول کند استاد راهنمایشان بشود. خدایی اگر استاد ندارند مگر مجبورند دانشجوی دکترا بگیرند؟ خدا پدر سلیمی نمین را بیامرزد که برای اولین بار از جاسبی علت ایجاد این همه رشته دکترا در واحد علوم تحقیقات را سوال کرد.

نظرات دیگران []


نماز جمعه این هفته

جمعه 87 خرداد 10 ساعت 4:50 عصر
خواستم به اطلاعتون برسونم که از حسن تصادف امروز که رفتیم نماز جمعه از کنار ماشین بنز تپلی جناب رفسنجانی با شیشه‏های آینه‏ایش رد شدیم و فهمیدیم که جناب ایشان دیگر مثل 10 سال پیش بنزهای بی‏کلاس سوار نمیشن. احتمالا اگه ازش بپرسن میگه که من علاقه‏ای به بنز ندارم، این بنزه که به من چسبیده! در هر صورت ما هنوز پشت سر این نمیدونم حجه‏الاسلام یا آیت الله نماز می‏خونیم و علتش هم اینه که مجبوریم.

نظرات دیگران []


<      1   2   3   4      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

انتقال
علی
بامداد
شبانه روزی
ریجکت
[عناوین آرشیوشده]