سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خاطرات خصوصی

موتورها روشن

پنج شنبه 87 آبان 30 ساعت 6:0 عصر
از وقتی مقاله‏م ریجکت شده مثل دونده ماراتن دارم کار می‏کنم. بالاخره تونستم کارا رو ردیف کنم و برگردم سر تز. محاسباتی رو شروع کرده‏ام که از به نتیجه رسیدنش در هر مرحله شگفت‏زده میشم. شبیه کارای آماری‏هاست. الان دارم تلاش می‏کنم ژاکوبین تبدیل از مقدار ویژه‏ها به ماتریس کوواریانس رو در شرایطی حساب کنم که یک زیرفضای کروی وجود داشته باشه و داده‏ها هم مختلط باشه. متاسفانه آماردان‏ها همیشه در مقالاتشون داده‏ها رو حقیقی فرض میکنن. برای همین هم هر وقت میخوام از کاراشون استفاده کنم باید دقیق یاد بگیرم چطوری اثبات کردن و خودم برای حالت مختلطش رو حساب کنم. چیزایی رو حساب میکنن که به عقل جن هم نمیرسه ولی چی ... ‏همش حقیقی! همه این کارا رو برای این میکنم که شاید اون انتگرالی که صحبتش رو کرده بودم «کمی» بهتر بشه.

نظرات دیگران []



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

انتقال
علی
بامداد
شبانه روزی
ریجکت
[عناوین آرشیوشده]