سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خاطرات خصوصی

جبر خطی

چهارشنبه 87 آذر 20 ساعت 5:7 عصر
امروز از دکتر زاهدی درباره جبر خطی سوال کردم. گفت که گروه کنترل تصمیم گرفته این درس رو به یکی از اعضای خودش بسپاره برای تدریس. واقعا این تنها چیزی بود که انتظارش رو نداشتم. فکر می‏کردم ممکنه اصلا با ارائه این درس در دانشکده موافقت نشه. اما اینکه کس دیگه‏ای ارائه بده ... اگه خودم بودم چنین چیزی رو قبول نمی‏کردم. حتی فکر می‏کنم زیاد بازتاب خوبی هم نداشته باشه. کار قشنگی نبود، لااقل باید همون موقع به من خبر میدادن که اینقدر تو فکر و خیالات خودم نباشم. البته حالا مهم هم نیست من کلی بارم سبک شد، برمی‏گردم روی تز خودم و پروژه سربازیم، یه وقتی رو هم برای کارای فوق برنامه خالی می‏کنم. البته برنامه‏م این بود که بزودی برای عضویت در هیات علمی درخواست بدم که با این وضع فعلا عقبش میندازم تا زمانی که وضعیت مقالاتم بهتر بشه. باید به فکر دانشگاه‏های دیگه هم باشم. در کل البته به نفع بچه‏ها شد که جبر خطی به دانشکده خودمون اومد حالا تعداد بیشتری اونو میگیرن و با کیفیت بالاتری تدریس خواهد شد. همیشه فکر می‏کنم اگه کاری بکنم که به نفع جمع باشه، حتی اگر سودی هم به خودم نرسه نهایتا به نفع خودم هم هست.

نظرات دیگران []



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

انتقال
علی
بامداد
شبانه روزی
ریجکت
[عناوین آرشیوشده]