سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خاطرات خصوصی

عارف

پنج شنبه 87 دی 5 ساعت 11:59 صبح

سه شنبه رفتم پیش دکتر عارف برای گزارش دوهفتگی. گفت -- ارزیابی خودت از کارت چیه؟ -- اگر یه مقاله کامل دیگه داشته باشم آماده دفاع هستم -- مقاله کوتاه هم برای ما فرقی نمی‏کنه بنظرم الان هم میتونی دفاع کنی، اگرچه من معتقدم اصلا مقاله نباید ملاک باشه -- نه استاد عجله نمی‏کنم -- نظر دکتر نایبی چیه؟ -- ایشون می‏گن صبر کن تا یه مقاله دیگه هم بدی -- لازم نیست اینقدر فشار به خودت بیاری الان -- چون می‏خوام برای هیات علمی تقاضا بدم می‏خوام کارنامه ریسرچم بهتر بشه -- خوب اگه مساله اینه موافقم.

بعد پرسیدم استاد تو این دو سه سالی که کار ریسرچ رو شروع کردید از پیشرفت بچه‏ها راضی هستین؟ دکتر عارف نکته سوالم رو فهمید و بعد ازینکه کلی ابراز رضایت کرد گفت فکر می‏کنم شما هم بتونید کم‏کم به گروه ما ملحق بشید. خیلی خوشحال شدم. کار کردن روی تئوری اطلاعات برای دانشجویان دکترا خیلی باعث افتخاره. یادتون هست اول تابستون که کمی کارم رو بسمت تئوری اطلاعات می‏خواستم ببرم دکتر عارف مخالفت کرده بود؟ گفت چهار ماه میگذره و میبینی هیچ کاری نکردی ... من ظرف 6 ماه تونستم یه کار جدید انجام بدم که الان در حال پیشرفته. تو تابستون وقتی یه سری از محاسباتم رو نشون دادم دکتر عارف با دقت برانداز کرد، بعد زیر زبونی گفت «خوب شاید شما بتونید روی تئوری اطلاعات هم کار بکنید ...».


نظرات دیگران []



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

انتقال
علی
بامداد
شبانه روزی
ریجکت
[عناوین آرشیوشده]