سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خاطرات خصوصی

روند امور

پنج شنبه 87 دی 26 ساعت 4:11 عصر
اوضاع تز کم و بیش به این شکل اتفاق افتاده. هر مرحله تقریبا یک روز را نشان می دهد .... 1- جایگزین کردن تخمین های بدون بایاس رو در MDL امتحان کردم جوابها بدتر شدند. 2- عبارت پیچیدگی تصادفی داده‏ها را برای مقدار ویژه ها کاهش دادم به حالت مجانبی همان عبارت قبلی رسیدم. 3- حدس زدم که ماتریس اطلاعات را مجانبی حساب کرده‏ام، به عقب برگشتم، اینطور نبود. 4- پس شاید مشتقات MDL را اشتباه کرده بودم، همین‏طور بود! 5- سعی کردم بطور دقیق با شبیه سازی جایگزین کردن تقریب های بدون بایاس را امتحان کنم. چند ساعتی تلاش کردم درست کار نمی کرد. 6- همه مقالاتم رو برای محاسبه احتمال خطاها مرور کردم، چند تا رفرنس پیدا کردم ..... الان آخرین صورت مساله‏م اینه: احتمال خطای MDL رو در حالت کلی حساب کنید، همین کار را برای NML انجام دهید، ثابت کنید احتمال خطای NML از MDL کمتره. اگر موفق شدید حالا برید سراغ کار وانگ، شاید فهمیدید چرا از MDL بهتره.

نظرات دیگران []



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

انتقال
علی
بامداد
شبانه روزی
ریجکت
[عناوین آرشیوشده]