سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خاطرات خصوصی

سرباز

دوشنبه 87 شهریور 11 ساعت 5:2 عصر
حامد تا چند ماه دیگه سربازیش برای بنیاد تموم میشه و خلاص. این سربازی براش خیلی پربرکت بود و آموزشی‏ش هم که تو تابستون رفت خیلی براش خاطره‏انگیز بود چون همه بچه‏های گروهان از نخبه‏ها بودن و بعضی‏هاشون رو من می‏شناختم. با صاایران هم که به سلامتی کارشون ردیف شده و همین روزهاست که امضای نهایی رو بکنن. هر وقت بیاد دانشگاه با هم یه گپی می‏زنیم.

نظرات دیگران []


داور شماره 3

یکشنبه 87 شهریور 10 ساعت 5:3 عصر
این داور شماره 3 اشکال عجیبی گرفته. میگه قضیه شماره 3 مقاله‏ات بدیهیه و باید حذفش کنی! البته تا حدودی درست میگه اما ما معمولا هر چیزی رو سعی می‏کنیم ثابت کنیم. من بطور کلی میدونم که باند کرامر-رائو با افزایش میزان اطلاعات کاهش پیدا میکنه اما هنوز هیچ جایی اینو بطور دقیق ندیده‏ام که بتونم بهش صرفا رفرنس بدم و رد بشم. اگر چه آدم معمولا با داور مخصوصا اگر مقاله رو پذیرفته باشه درگیر نمیشه اما من احتمالا این یکی رو انجام نمیدم .... هر چه بادا باد.

نظرات دیگران []


ریسک

شنبه 87 شهریور 9 ساعت 5:6 عصر

همیشه به خودم می‏گویم که در زندگی نباید از ریسک‏های بزرگ بترسم چون تجربه من نشان داده که حتی اگر شکست هم بخورم باز هم پیروزم. آدمی که ریسک یک کار تازه را می‏پذیرد حتی اگر بلاهای بدی هم سرش بیاید همیشه چند گام بلند از دیگران جلوتر است چون او کسی است که ناشناخته‏ها را دیده است.


نظرات دیگران []


کوه

جمعه 87 شهریور 8 ساعت 6:38 عصر
امروز رفتیم کوه. البته خیلی دلم سوخت چون اینقدر بارندگی کم شده که رود پرآب درکه تبدیل به یک جوی کوچک شده و بسیاری از درختان خشک شده و آنها هم که مانده‏اند کم برگ و بار شده‏اند ...... ای کاش ببارد :(

نظرات دیگران []


هول

چهارشنبه 87 شهریور 6 ساعت 5:12 عصر
امروز خبرا رو که باز کردم دیدم همه توی مملکت افتادن دنبال این به اصطلاح نخبگان جوان که همه جوره بهشون سور و سات بدن! رییس جمهور هم انگار سفر استانی رفته باشه به استان محروم نخبگان پشت سر هم قانون تصویب می‏کنه و خلاصه بدجوری سر کیسه رو شل کردن دوستان. مهمترینش هم ظاهرا اینه که قراره تسهیلات خرید مسکن بهشون بدن ..... بقول یکی از دوستام «اشکالی نداره، به از هیچیه!».

نظرات دیگران []


<      1   2   3   4   5      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

انتقال
علی
بامداد
شبانه روزی
ریجکت
[عناوین آرشیوشده]